Long Island Rail Road: New York - Hicksville
It’s your job to deliver New York area commuters to work – and back home – on time and happy, calling at a total of 26 LIRR stations. Just imagine the excitement and challenges as you navigate LIRR’s always-busy main line and make your way through Jamaica which hosts more than 1,000 trains a day. Whether you’re at the controls of a LIRR M7, riding along, or watching the show from trackside, experience all the sights and sounds of American commuter railroading at its bustling best.