Long Island Rail Road: New York – Hicksville
Twoim zadaniem jest dowiezienie osób dojeżdżających z okolic Nowego Jorku do pracy – i z powrotem do domu – na czas i szczęśliwie, zatrzymując się przy tym w sumie na 26 stacjach LIRR. Wyobraź sobie, jakie emocje i wyzwania czekają Cię podczas poruszania się po zawsze ruchliwej głównej linii LIRR i pokonywania drogi przez węzeł Jamaica, gdzie jeździ ponad 1000 pociągów dziennie. Czy prowadzisz LIRR M7, czy jesteś pasażerem, czy też po prostu obserwatorem, możesz chłonąć widoki i dźwięki ruchliwej amerykańskiej sieci dojazdowej.