S-Bahn Zentralschweiz: Luzern – Sursee
Poczuj emocje, jakie płyną z szybkiej jazdy po ciasnych zakrętach, pokonywania stromych nachyleń i obsługiwania intensywnego ruchu pasażerskiego w samym sercu Szwajcarii. W dodatku S-Bahn Zentralschweiz: Luzern – Sursee od Rivet Games czekają najnowsze systemy i elementy trakcyjne!
Wybierz sposób, w jaki chcesz grać: prowadź pociągi, jedź jako pasażer, wykonuj zadania na trasach albo po prostu znajdź dobry punkt obserwacyjny i patrz, jak to wszystko działa. Twórz własne warianty gry dzięki narzędziom do kreowania scenariuszy i malowań Scenario Planner oraz Livery Designer. I udostępniaj je w Creators Club. Jakkolwiek będziesz grać, możesz wiele zobaczyć i doświadczyć w Train Sim World 2: S-Bahn Zentralschweiz: Luzern – Sursee.