Main Spessart Bahn: Aschaffenburg - Gemünden
It’s your job to carry freight and passengers over Main Spessart Bahn. Manage your powerful locomotives over the steep grade and deliver your cargo on-time. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of German railways at their best.