Main Spessart Bahn: Aschaffenburg – Gemünden
Twoim zadaniem jest przewożenie pasażerów po słynnej trasie Main Spessart Bahn. Kieruj potężnymi lokomotywami na stromych wzniesieniach i dostarczaj ładunki na czas. Czy to jako maszynista, pasażer, czy po prostu obserwator, teraz możesz chłonąć niesamowite widoki i dźwięki na niemieckich liniach kolejowych.