New Journeys Expansion
Celebrate the 50-year history of the 1972 Mk2 Tube Stock with this rendition of its original brushed Aluminium guise, complete with bold red painted doors and striking grey accents across the front and roof. Delve into the festivities with railtour services on the Bakerloo Line, giving enthusiasts and commuters a taste of how things used to be for this veteran London Underground stock.