New Journeys Expansion
Uczcij 50-letnią historię jednostki 1972 Mk2 Tube Stock z oryginalną stylistyką szczotkowanego aluminium, z drzwiami pomalowanymi na czerwono i uderzającymi szarymi akcentami z przodu i na dachu. Weź udział w obchodach, obsługując połączenia wycieczkowe na Bakerloo Line klasycznym pociągiem London Underground. Daj entuzjastom i dojeżdżającym do pracy smak tego, jak wyglądała kiedyś podróż tą trasą.