New Journeys Genişletmesi
1972 Mk2 Tube Stock'un 50 yıllık tarihini, orijinal zımparalanmış Alüminyum kaplamasına koyu kırmızı boyalı kapılar, ön ve tavan kısımlarındaki çarpıcı gri tonlar gibi tüm özellikler eklenerek tasarlanmış bu yorumuyla kutla. Tren severlere ve yolculara bu emektar Londra Metrosu treninin geçmişte nasıl işletildiğini kısaca deneyimleme şansı sunan Bakerloo Hattı tren yolculuğu tur hizmetleri ile eğlenceye katıl.