Northern Trans-Pennine: Manchester - Leeds
Görevin; ünlü Trans-Pennine Demir Yolunda yük ve yolcu taşımacılığı yapmak. Güçlü lokomotiflerini yöneterek, İngiltere'deki Pennine Hills bölgesinde kıvrılarak ilerleyen demir yollarında artık hizmette olmayan bu lokomotiflerle çekilen trenleri işletmenin keyfini çıkar. İster kullanan ol istersen sadece eşlik et ya da aksiyonu uzaktan izle, İngiliz demir yollarının uzun zaman önce tarihe karışan bu dönemine ait manzaraların ve seslerin keyfini çıkar.