Rapid Transit
You’ve been invited to work for Deutsche Bahn as a driver on one of Germany’s distinctive S-Bahn railways. Navigating the busy S-Bahn will require you to master the layout of the route and the functions and systems of your train as well as Deutsche Bahn’s unique signalling system. With thousands of passengers to transport on-time, your skill, focus and endurance will be tested to the limit!