Rapid Transit
Przewoźnik Deutsche Bahn potrzebuje maszynisty na jednej z najbardziej ruchliwych tras niemieckiej kolei S-Bahn. Czy zgodzisz się mu pomóc? Poruszanie się po ruchliwych trasach S-Bahn będzie wymagało od Ciebie opanowania układu trasy, funkcji i systemów Twojego pociągu, a także unikalnej sygnalizacji Deutsche Bahn. Tysiące pasażerów, którzy muszą terminowo dotrzeć do swojego celu, wystawią na próbę Twoje umiejętności, koncentrację i wytrzymałość.