RhB Anniversary Collection Pack
Climb aboard an eclectic mix of authentic and detailed Ge 4/4 II locomotives in celebratory liveries, and experience the wintry Alps from the classic observation coach, with Rivet Games’ RhB Anniversary Collection for the challenging Arosalinie.