Rhein-Ruhr Osten: Wuppertal - Hagen Route
It’s your job to carry passengers and freight over the Rhein-Ruhr. Manage your trains through the route as it forges along two separate paths and deliver your cargo on-time. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of German railways at their best.