Ruhr-Sieg Nord: Hagen - Finnentrop
Tarihî Ruhr-Sieg Demir Yolunda yük ve yolcu taşımacılığı yapmak senin işin. Ruhr Vadisi'nde kıvrılarak ilerleyen demir yollarında güçlü lokomotiflerini yönet ve kargonu zamanında yerine ulaştır. İster kullanan ol istersen sadece eşlik et ya da tüm aksiyonu uzaktan izle, Alman demir yollarındaki en iyi manzaraların ve seslerin keyfini çıkar.