Rush Hour - Boston Sprinter
Experience the fastest rail line in America, from modern suburbia to sprawling countryside, linking the state capitals of Massachusetts and Rhode Island, in command of both Amtrak Regional and MBTA Commuter operations with Train Sim World 2: Rush Hour – Boston Sprinter. Feel the rush with brand new passengers. As you travel from station-to-station you will see a greater variety in passengers and higher passenger volumes at peak times. All recreating the hustle and bustle of Rush Hour.
It’s your job to take control of the services on this line; hurry long-distance passengers on Northeast Regional services between the two state capitals with the modern Amtrak ACS-64, or climb aboard the striking MBTA F40PH-3C and operate commuter services between each suburban hub along the way.
Choose how you want to play; operate trains, ride around as a passenger, complete the route tasks, or simply pick a vantage point and watch the action unfold. Create your own experiences with the Scenario Planner and Livery Designer. Whatever you choose to do, there's lots to see and experience in Train Sim World 2: Rush Hour – Boston Sprinter.