Rush Hour – Boston Sprinter
Poznaj najszybszą linię kolejową w Stanach Zjednoczonych, od nowoczesnych przedmieść aż po rozległe wiejskie tereny, łączącą stolice stanów Massachusetts i Rhode Island, zarządzaną przez Amtrak Regional i MBTA Commuter, dzięki Train Sim World 2: Rush Hour – Boston Sprinter. Poczuj pęd z całkiem nowymi pasażerami. Podróżując od stacji do stacji, zobaczysz przeróżnych pasażerów i ogromne ich liczby w godzinach szczytu. A wszyscy tworzą zgiełk linii Ruch Hour.
Twoim zadaniem jest zarządzanie ruchem na tej linii. Przewoź pasażerów na długich dystansach usługami Northeast Regional między dwoma stanowymi stolicami nowoczesną lokomotywą Amtrak ACS-64 lub zasiądź w kabinie niesamowitej lokomotywy MBTA F40PH-3C i przewoź pasażerów między przedmieściami.
Wybierz, jak chcesz grać: zarządzaj ruchem pociągów, jedź jako pasażer, wykonuj zadania na trasach albo po prostu znajdź dobry punkt obserwacyjny i patrz, jak to wszystko działa. Twórz własne warianty gry dzięki narzędziom do tworzenia scenariuszy i malowań Scenario Planner oraz Livery Designer. Jakkolwiek będziesz grać, możesz wiele zobaczyć i doświadczyć w Train Sim World 2: Rush Hour – Boston Sprinter.