Rush Hour – London Commuter
Przemierzaj jedną z najbardziej ruchliwych i najważniejszych brytyjskich linii kolejowych, która wiedzie od stolicy, przez angielskie wybrzeża, kończąc aż na międzynarodowym węźle komunikacyjnym lotniska Gatwick. W dodatku Train Sim World 2: Rush Hour – London Commuter czeka na Ciebie cała masa pasażerów, zarówno na trasie Southern, jak i Gatwick Express.