Sherman Hill: Cheyenne - Laramie
All the grandeur of big-time, modern American freight railroading – bustling and constant action, tough grades, powerful diesels, majestic western scenery, and extraordinary history – come together on Union Pacific’s legendary Sherman Hill. And now, Sherman Hill comes to Train Sim World 2!
Throughout the decades, Sherman Hill, with its tough 1.5 percent westbound grade across the Laramie Mountains, has been home to Union Pacific’s biggest and best motive power, from the fabled Big Boy of the steam era to today’s third-generation, high-horsepower diesels hauling double stacks, autos, manifest freight, coal, and more.
With the Train Sim World 2 Sherman Hill route, you’ll climb aboard Union Pacific’s modern and potent 4,300-horsepower Electro-Motive SD70ACe and veteran 3,000-horsepower EMD SD40-2 to forward tonnage between sprawling yards at Cheyenne and Laramie. Included with the route are 7 types of modern freight equipment, and you’ll challenge your skills as a railroad engineer in a plethora of scenarios, and timetabled services!