Sherman Hill: Cheyenne - Laramie
Zamanının zirvesindeki modern Amerikan yük taşıma demir yollarının görkemi – hareketli ve sürekli aksiyon, zorlu yükseltiler, güçlü dizeller, görkemli batı manzaraları ve sıra dışı tarih – Union Pacific'in efsanevi Sherman Hill'inde bir araya geliyor. Ve şimdi Sherman Hill, Train Sim World 2'ye geliyor!
Sherman Hill, 8.015 fit (2442 metre) rakımda Continental Divide'ı aşarak klasik demir yolu şehirleri Cheyenne ve Laramie, Wyoming arasında 58 mil (93 km) boyunca uzanıyor. Amerika'nın Kıtalar Arası Demir Yolunun en büyük başarılarından biri olan Sherman Hill geçidi 1860'ların başlarında yapıldı ve o zamandan beri Amerika demir yollarının kutsal mekânı olarak hizmet veriyor.
Train Sim World 2 Sherman Hill rotası ile Union Pacific'in modern ve güçlü 4.300 beygirlik Electro-Motive SD70ACe ve eski 3.000 beygirlik EMD SD40-2'sinin başına geçecek ve Cheyenne ile Laramie arasında uzanan kırsal alanlarda yük taşıyacaksın. Rotaya 7 tür modern yük taşıma ekipmanı dâhil ve pek çok farklı senaryo ve zaman çizelgeli hizmette demir yolu mühendislik becerilerini sınırlarına kadar zorlayacaksın!