Southeastern BR Class 465
Wejdź na pokład najpotężniejszej maszyny transportu regionalnego Londynu i Południowej Anglii, kultowego „Kent Link Networker”, BR Class 465/9, który jest gotowy do podróży po trasie Southeastern High Speed w grze Train Sim World 2.
Rodzina Networker, opracowana i testowana w połowie lat 80., miała być odpowiedzią na starzejące się tabory kolejowe na wielu liniach Londynu, mianowicie na liniach Great Western i Chiltern, jak i tych w kierunku Kent. Pomimo licznych wysiłków nadchodząca era prywatyzacji i podupadająca gospodarka sprawiły, że program Networker osiągnął jedynie ułamek swojego potencjału.
Jedyną maszyną, która została pomyślnie opracowana, był BR Class 465, który w 1992 r. zaczął jeździć po trasach z Londynu do Ogrodu Anglii, czyli Kent. Modele 465 występowały w 2 odmianach, zbudowanych odpowiednio przez BREL i Metro-Cammell. Te drugie zawierały okna o innym kształcie, nieco inne zderzaki, a później klimatyzację zainstalowaną w kabinie maszynisty.
W 2005 r. partia pociągów Met-Cam Class 465 (znanych jako 465/2) została wybrana do gruntownej renowacji, w tym remontu wnętrz i dodania pierwszej klasy, co pozwoliło na obsługę zewnętrznych tras podmiejskich i dalszych tras w kierunku wybrzeża Kent. Te zmodernizowane jednostki zostały przeklasyfikowane na Class 465/9.
Class 465/9 obsługuje trasy Southeastern od 2006 r. i od tego czasu przybrał niebiesko-białe barwy zastępujące żółte drzwi i szare paski dawnych operatorów. Teraz możesz doświadczyć tego klasycznego zespołu trakcyjnego w Train Sim World 2!