Tees Valley Line: Darlington – Saltburn-by-the-Sea
It’s your job to carry steel over the rails that follow the route of the historic Darlington & Stockton Railway, the world’s first commercial railway. Manage your powerful locomotives and heavy trains navigating the scenic countryside and industrial centres of North East England. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of a chapter of British railways long forgotten in time.
Take control of three icons of British motive power, the BR Class 37 mixed traffic locomotive, the BR Class 08 diesel shunting locomotive and the BR Class 101 Diesel Multiple Unit. Featuring authentic Diesel-Electric and Diesel-Mechanical simulations underpinned with expert technical knowledge and real-world data, the performance, sounds and feel has been accurately reproduced to make them feel just like the real thing.