Tharandter Rampe: Dresden – Chemnitz
Wybierz sposób, w jaki chcesz grać: prowadź pociągi, jedź jako pasażer, wykonuj zadania na trasach albo po prostu znajdź dobry punkt obserwacyjny i patrz, jak to wszystko działa. Twórz własne warianty gry dzięki narzędziom do kreowania scenariuszy i malowań Scenario Planner oraz Livery Designer. Jakkolwiek będziesz grać, możesz wiele zobaczyć i doświadczyć w Train Sim World 2: Tharandter Rampe.