West Somerset Railway
It’s your job to entertain the visitors in the ever-popular Diesel Gala that’s taking place on Britain’s longest heritage railway. Take them for a trip down memory lane as you show off the characterful Class 47 and keep the trains running on time with support from the unique Class 09. Whether you’re driving, riding along or watching the show, experience all the sights and sounds of heritage railways at their best.
Take control of two icons of British motive power, the BR Class 47 Main Line locomotive and the BR Class 09 Diesel Shunter. Featuring a diesel-electric simulation underpinned with expert technical knowledge and real-world data, the performance, sounds and feel has been accurately reproduced to make them feel just like the real thing.