West Somerset Railway
Twoim zadaniem jest zabawianie gości podczas popularnego wydarzenia Diesel Gala, które odbywa się na najdłuższej w Wielkiej Brytanii zabytkowej linii kolejowej. Zabierz gości w podróż do przeszłości, pokazując im charakterną lokomotywę Class 47 i utrzymując punktualność pociągów dzięki wsparciu wyjątkowej lokomotywy Class 09. Czy to jako maszynista, pasażer, czy po prostu obserwator, teraz możesz chłonąć niesamowite widoki i dźwięki na zabytkowych liniach kolejowych.
Pokieruj kultowymi lokomotywami brytyjskich linii transportu, BR Class 47 Main Line oraz BR Class 09 Diesel Shunter. Autentyczna symulacja silnika spalinowo-elektrycznego wraz z ekspercką wiedzą techniczną, rzeczywistymi danymi, osiągami, dźwiękami i zachowaniem sprawiają, że lokomotywa działa tak jak prawdziwa.