Obsługuj flagową linię Amtrak w Northeast Corridor. Linie Acela, których historia sięga 2000 r., oferują najszybsze, bezpośrednie połączenia między głównymi stanami tworzącymi wschodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych. Te zapewniające alternatywę dla podróży lotniczych pociągi oferują udogodnienia klasy biznesowej i pierwszej, a ponieważ osiągają prędkość nawet 240 km/h na niektórych odcinkach, z łatwością pokonują swoją trasę.