Bahnstrecke Bremen – Oldenburg
Ikoniczna w każdym calu, aerodynamiczna lokomotywa DB BR 110.3 wkracza do gry Train Sim World 3. Klasyk z lat 50-tych, DB BR 110.3 to dawna ekspresowa lokomotywa pasażerska, która w ostatnich czasach realizuje raczej przewozy lokalne i regionalne. Lokomotywa ta, nazywana też „Crease”, połączona jest ze staromodnym n-Wagen, czyli jednopokładowym taborem wagonów pasażerskich w komplecie z wagonem sterowniczym Karlsruher Kopf, pozwalającym zarówno pchać, jak i ciągnąć wagony.