Bakerloo Line & Silver 1972 Stock
Experience the Bakerloo Line route in its entirety and embark on new journeys featuring a historic livery with the Bakerloo Line & Silver 1972 Stock bundle!
Take on the challenge of driving the London Underground, master the art of stopping at stations and keeping to schedule across the full working timetable of the Bakerloo Line, now featuring over 640 services!
Celebrate the 50-year history of the 1972 Mk2 Tube Stock with a rendition of its original brushed Aluminium guise, complete with bold red painted doors and striking grey accents across the front and roof. Delve into the festivities on the Bakerloo Line, giving enthusiasts and commuters a taste of how things used to be for this veteran London Underground stock.