Bakerloo Line & Silver 1972 Stock
Pokonaj całą trasę Bakerloo Line i wyrusz w nową podróż pociągiem w historycznych barwach z pakietem Bakerloo Line & Silver 1972 Stock!
Podejmij wyzwanie prowadzenia pociągu London Underground. Opanuj sztukę zatrzymywania się na stacjach i ukończenia pełnego harmonogramu na linii Bakerloo Line, która teraz oferuje ponad 640 połączeń!
Uczcij 50-letnią historię jednostki 1972 Mk2 Tube Stock z oryginalną stylistyką szczotkowanego aluminium, z drzwiami pomalowanymi na czerwono i uderzającymi szarymi akcentami z przodu i na dachu. Weź udział w obchodach linii Bakerloo Line klasycznym pociągiem London Underground. Daj entuzjastom i dojeżdżającym do pracy smak tego, jak wyglądała kiedyś podróż tą trasą.