Train Sim World 3: Birmingham Cross-City Line
All aboard for Brum! Climb onto one of the most unique modern trains in Britain, delve into dense commuter operations and explore West Midlands territory, including the famed Lickey Incline. Bustling duties await in Train Sim World 3: Birmingham Cross-City Line: Lichfield - Bromsgrove & Redditch.