Train Sim World 3: Birmingham Cross-City Line
Birmingham yolcusu kalmasın! Britanya'nın en eşsiz modern trenlerinden birine atla, yoğun banliyö faaliyetlerinde kendini kaybet ve ünlü Lickey Incline'ı da içeren West Midlands bölgesini keşfet. Train Sim World 3: Birmingham Cross-City Line: Lichfield - Bromsgrove & Redditch'te hareketli görevler seni bekliyor.