Realistic Visuals
Conquer American mountains as you haul incredible tonnage with the workhorses of industry, get West Midlands commuters to work across the city and race state-to-state aboard German high-speed traction.
RAW POWER - Drive the unique West Midlands BR Class 323 through the heart of Birmingham. Haul hundreds of containers through Cajon Pass with the ES44C4. Experience the thrill of 280 km/h in the ICE 1 between Kassel and Wurzburg.
EXTREME WEATHER - New volumetric skies bring a transformed atmosphere to routes. Lightning dances among intense storms, the roar of thunder competing with the sound of machinery. Wind hammers the side of your train. Feel total immersion as you learn the art of defensive driving to stay in control.
YOUR HOBBY - Experience multiple trains per route. Expand that further by customising your own scenarios and liveries, then share on the Creators Club. Your collection also comes with you. All Train Sim World 2 content is available to play in Train Sim World 3 giving you more to explore.