realistyczną grafikę
Zdobywaj amerykańskie góry, transportując olbrzymie ładunki pociągami przemysłowymi, dostarczaj do pracy w różnych częściach miasta mieszkańców hrabstwa West Midlands w rekordowym czasie, a także pędź od landu do landu na pokładzie niemieckiej szybkiej kolei.
CZYSTA MOC – zajmij miejsce maszynisty w pociągach BR Class 323 w hrabstwie West Midlands, jadąc przez centrum Birmingham. Transportuj setki kontenerów przez przełęcz Cajon Pass za pomocą ES44C4. Doświadcz dreszczyku emocji, pędząc ICE 1 między Kassel a Würzburgiem z prędkością 280 km/h.
TWOJA PASJA – doświadcz wrażeń, jakie zapewnia prowadzenie pociągów na każdej trasie. Kontynuuj przygodę, tworząc własne scenariusze i barwy, a następnie dziel się nimi w Creators Club.Zachowasz również zgromadzoną kolekcję zawartości. W Train Sim World 3 jest dostępna cała zawartość Train Sim World 2, dając Ci więcej do odkrycia.