Görselleri Gerçekçi
Endüstrinin ana yük taşıyıcıları ile inanılmaz tonajları taşırken Amerika dağlarını fethet, West Midlands yolcularını işe taşı ve Alman yüksek hızlı trenleri ile eyaletler arası yarışa katıl.
SAF GÜÇ - Eşsiz West Midlands BR Class 323'ü sürerek Birmingham'ın kalbinden geç. ES44C4 ile yüzlerce konteynırı Cajon Pass boyunca taşı. Kassel ve Würzburg arasında ICE 1 ile 280 km/s hızda yolculuk etmenin heyecanını yaşa.
SENİN HOBİN - Her rotada birden fazla treni deneyimle. Bu deneyimi genişletmek için kendi senaryolarını ve kaplamalarını özelleştir, ardından bunları Creators Club'da paylaş.Koleksiyonun da seninle birlikte geliyor. Train Sim World 2 içeriğinin tamamı, Train Sim World 3'te oynanabilir olarak yer alacak ve size keşfedilecek daha çok şey sunacak.