Visual yang Realistik
All aboard for Brum! Climb onto one of the most unique modern trains in Britain, delve into dense commuter operations and explore West Midlands territory, including the famed Lickey Incline. Bustling duties await in Train Sim World 3: Birmingham Starter Pack.
Learn the fundamentals of train driving on the Training Center, get to grips with moving a locomotive, switching points and navigating this free-roam environment.
Experience extreme weather – new volumetric skies and lightning bring a transformed atmosphere to routes. Feel total immersion as you learn the art of defensive driving to stay in control. Customise your own scenarios and liveries, then share on the Creators Club.
Get started with the Birmingham Starter Pack, then build your Train Sim World collection.