Eşsiz West Midlands Railway BR Class 323'e atla, Lichfield Trent Valley, Redditch ve Bromsgrove arasında geçen kesintisiz modern zaman aksiyonunda kendini kaybet. 25 istasyon içeren 60 km'lik (37 mil) Birmingham Cross-City Line'da hareketli banliyö görevleri seni bekliyor.
Zorlu hava koşullarını deneyimle - Yeni hacimsel gökyüzü ve şimşekler rotalara farklı bir atmosfer katıyor. Kontrolü kaybetmemek için defansif sürüşün inceliklerini öğrenirken kendini atmosferin içinde hisset. Kendi senaryolarını ve tasarımlarını özelleştir, ardından Creators Club'da paylaş.
Birmingham Starter Pack ile işe koyul ve ardından Train Sim World koleksiyonunu oluştur.