Tackle the harsh and mountainous grades of California in a modern masterpiece; experience heavy freight hauling aboard electro-motive power with an orange twist, battle the summit with Train Sim World 3: BNSF SD70ACe!
BNSF took ownership of 640 SD70ACe locomotives in total, making them the most prolific owner of the type. The iconic orange and black flashes of these hard-working stallions make for a bold contrast with the brilliant Californian skies and rugged, desert-coated mountains.