Sprostaj surowym i górzystym zboczom Kalifornii w tym nowoczesnym arcydziele. Prowadź transport ciężkiego ładunku na pokładzie lokomotywy Electro-Motive z pomarańczowymi akcentami. Walcz ze szczytami w Train Sim World 3: BNSF SD70ACe!
Firma BNSF przejęła łącznie 640 jednostek SD70ACe, co czyni ją największym właścicielem tego typu lokomotyw. Kultowe pomarańczowo-czarne odblaski tych ciężko pracujących rumaków tworzą mocny kontrast z niepowtarzalnym kalifornijskim niebem i surowymi, pustynnymi górami.