Modern bir şaheserde Kaliforniya'nın sert ve dağlık arazilerinin üstesinden gel. Turuncu dokunuşlara sahip Electro-Motive gücüyle ağır yük taşımacılığını deneyimle ve Train Sim World 3: BNSF SD70ACe ile zirve için savaş!
BNSF, toplamda 640 adet SD70ACe lokomotifini bünyesine kattı ve bu onları türün en üretken işletmecisi yaptı. Bu çalışkan aygırların sahip olduğu ikonik turuncu ve siyah tasarım, Kaliforniya'nın ışıltılı gökyüzü ve engebeli, çölle kaplı dağlarıyla sıradışı bir kontrast oluşturuyor.