Train Sim World 3: BR Heavy Freight Pack
BR Heavy Freight Pack łączy w sobie dwie ikony brytyjskiej motoryzacji, Class 40, jedną z pierwszych masowo produkowanych dla British Railways klas lokomotyw spalinowo-elektrycznych, oraz BR Class 08, prawdopodobnie jeden z najbardziej powszechnych widoków na brytyjskiej sieci kolejowej. Ten podwójny pakiet lokomotyw zawiera legendarne i historycznie lokomotywy do przewozu ciężkich ładunków na trasie Northern Trans-Pennine. Doświadcz minionej epoki przewozów towarowych, przemieszczając tysiące ton paliwa i towarów na wymagających szlakach Trans-Pennine.