Add a splash of colour and ride in high-speed pride on Deutsche Bahn’s iconic ICE services; from the 10-year anniversary of DB’s pride initiative, to the many parades and celebrations throughout Germany. Embrace love and diversity with Train Sim World 3: DB BR 403 ICE 3 Railbow!