Pędź z zawrotną prędkością i dumnie prezentuj wszystkim tęczowe barwy, realizując kultowe połączenia przewoźnika Deutsche Bahn – na przykład przejazdy z okazji 10-lecia inicjatywy DB na rzecz równości oraz wielu parad i imprez w całych Niemczech. Train Sim World 3: DB BR 403 ICE 3 Railbow stanowi hołd dla miłości i różnorodności!