Oynanışa renk kat ve Deutsche Bahn'ın ikonik ICE hizmetlerinde yüksek hızla ilerlerken onurlu duruşunu sergile; DB'nin onur hareketinin 10. yıl dönümünden tut Almanya'daki birçok onur yürüyüşü ve kutlamaya kadar pek çok içerik seni bekliyor. Train Sim World 3: DB BR 403 ICE 3 Railbow ile sevgi ve çeşitliliği kucakla!