Deluxe Edition + Loco Bundle
Rozpocznij swoje nowe kolejowe hobby i opanuj jeszcze więcej maszyn dzięki pakietowi Train Sim World 3: Deluxe Edition & Loco Bundle!
Kontynuuj przygodę, tworząc własne scenariusze i barwy, a następnie dziel się nimi w Creators Club.Zachowasz również zgromadzoną kolekcję zawartości. W Train Sim World 3 dostępna jest cała zawartość Train Sim World 2.