Poczuj dreszczyk emocji, pędząc przez zalesione doliny, piękne wiadukty i głębokie, wijące się tunele w pierwszym niemieckim pociągiem ekspresowym – klasycznym ICE 1 – oraz w nowoczesnym i eleganckim ICE 3. Każdy z pociągów oferuje graczom wyjątkowe wyzwanie, a także inną moc i prędkość. W chwilach przerwy od połączeń pasażerskich zajmij się przewożeniem ciężkich ładunków prowadząc DB BR 185.2.