Görselleri Gerçekçi
Yoğun, ormanlık vadilerde, hayranlık uyandıran viyadüklerde ve derin tünellerde hızla ilerlemenin heyecanını yaşa. Almanya'nın klasik Inter City Express'i, şimdiye kadarki en uzun rotamızda yola çıkmaya hazır. Train Sim World 3: German Starter Pack ile makinede ustalaş.
Almanya'nın ilk gerçek yüksek hızlı treni olan klasik ICE 1 ve son teknoloji ürünü göz alıcı ICE 3 ile yoğun, ormanlık vadilerde, hayranlık uyandıran viyadüklerde ve derin tünellerde hızla ilerlemenin heyecanını yaşa, her biri değişen güç ve hız değerleri ile benzersiz bir meydan okuma sunuyor. DB BR 185.2'e atla ve yolcu hizmetleri arasında ağır yükler ile mekik doku.
German Starter Pack ile işe koyul ve ardından Train Sim World koleksiyonunu oluştur.