Glossop Line: Manchester - Hadfield & Glossop
Northern Class 323 "Hyper Networker"a bin ve Kuzeybatı İngiltere'de bir yolculuğa çık. Manchester bölgesinin muhteşem manzaraları, Train Sim World 3'te hoş Glossop Line: Manchester - Hadfield & Glossop hattı boyunca hayat buluyor!