Köln - Aachen & S-Bahn BR 423
Experience the Köln - Aachen route in ICE and Regional services and embark on new journeys featuring a S-Bahn traction with the Köln - Aachen & S-Bahn BR 423 bundle!
Run at incredible speeds in the stylish and modern ICE 3M, this state-of-the-art high-speed EMU is able to run cross-border expresses via the Köln - Aachen route. Filling in the regional gaps is the ever-reliable DB BR 442; its distinctive design and rapid transit capabilities making it suitable for the line.
Climb aboard the hard-working DB BR 423 and perform high density passenger duties on the Köln S-Bahn. On an additional timetable, which puts the DB BR 423 on S19 and brand new S12 services, ferry commuters in and out of the cathedral city to Horrem and Düren. Soak up the non-stop action as units work through day and night by their dozens, mixing in with the Regional and ICE services.