Köln – Aachen & S-Bahn BR 423
Poznaj trasę Köln – Aachen, obsługując połączenia regionalne i ICE, i wyrusz w nową podróż z trakcją S-Bahn z pakietem Köln – Aachen & S-Bahn BR 423!
Nowoczesny i pełen stylu elektryczny zespół trakcyjny ICE 3M jedzie z niesamowitą prędkością i potrafi obsługiwać międzynarodowe połączenia ekspresowe Köln – Aachen. Luki regionalne wypełnia niezawodny DB BR 442, który nadaje się do tego dzięki wyjątkowej budowie oraz możliwości szybkiej jazdy.
Wejdź na pokład ciężko pracującej DB BR 423 i obsługuj tę ruchliwą trasę S-Bahn w Kolonii. W dodatkowym rozkładzie jazdy, w którym DB BR 423 kursuje na trasie S19 i obsługuje nowe połączenia S12, kursuj z pasażerami dojeżdżającymi z miasta katedralnego do Horrem oraz Düren i z powrotem. Doświadcz nieprzerwanej akcji pośród pracujących przez okrągłą dobę tuzinów jednostek regionalnych i ICE.