Köln - Aachen & S-Bahn BR 423
Şehirler Arası ve Şehir İçi hizmet sunan Köln - Aachen rotasını deneyimle, Köln - Aachen & S-Bahn BR 423 paketiyle S-Bahn çekiş ekipmanları bulunduran yeni seyahatlere çık!
Şık ve modern ICE 3M'de inanılmaz hızlarda seyahat et. Bu son teknoloji ürünü yüksek hızlı EMU, Köln - Aachen rotasıyla sınır ötesine yolculuk edebiliyor. Şehir içi seyahatin boşluğunu ise her zaman güvenebileceğin DB BR 442 dolduruyor: Kendine özgü tasarımı ve hızlı ulaşım imkânıyla bu hat için biçilmiş kaftan.