Cofnij się w czasie do lat 90. i poznaj flagowy model Deutsche Bundesbahn. Daj się porwać zachwycającemu krajobrazowi Nadrenii – od połyskującej rzeki po wzgórza z zamkami i historyczne miasta – w Linke Rheinstrecke: Mainz - Koblenz!